Bakar och bakar!!

JA idag har jag varit och tagit prover 5 rör tog det. Man var lite darrig efter för jag hade fastat innan. Men de är så jobbigt ibland hittar dom inte något att sticka i på armen och de var givitvis en sån dag idag. 3 försök så funkade det till slut. När jag kom hem åt jag havregryns gröt och de var gott de var ett tag sen jag åt det. Barnen och Per skulle möta fam Edman för att bada i huddinge hallen. Så jag passar på att baka. De blir kladdkaka, egen glass, och scrabelluker. Endel ska vi ha ikväll på fikat för Amanda och endel till mornn. Skönt att vara hemma själv idag kände att jag behövde det. Vart tog solen vägen nu när man är ledig... Ska inte väga mig idag för de är stängt på de stället jag brukar gå så de får bli nästa vecka. Ska fråga min konsulent om jag får hjälpa henne i kassan eller något annat. För jag måste praktisera om jag nu ska bli en konsulent någon gång. Men nu ska jag kolla lite i datorn sen ska jag stryka kläder och fixa till imorn. Kanske kommer in i kväll.... KRAM GK GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0