Börjar spåra ut med....

att skriva här. Men de är faktiskt så att jag hinner inte med att sitta vid datorn om inte mina barn tränar då får jag tillgång till den. Så nu entligen så kan jag skriva lite. Ja så var de vägning i morgon. BUA!!! JAg kan verkligen säga att jag är så duktig på vardagarne just nu men så kommer helgen då har jag svårt. Karaktären är där den inte brukar vara. Men jag kämpar på. De jag hade lovat mig själv om att gå ut en 1h varje dag de har jag inte hållit för fem öre. Men men jag får kämpa vidare, jag är väl i en svaka. Men jag ska i mål så de så!! Veckan har varit bra och den rullar på. Imorn efter vägning ska jag sova istan för på fredag ska jag på föreläsning men mina kollegor på china teatern hela dan. de ska bli skoj. Om jag sover istan så räcker de med att jag går upp kl 7.30, vilken sov morgon jag som går upp 5.20 på fredagar annars. MMM vad skönt!!! Nu ska jag läga mig i ett varmt bad med en bok och slappa. Innan alla kommer hem och låter!!! 20-22 är de jag som sitter framför tven onsdagar är de min tv dag. (Påfemman) Kram GK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0