De var länge sen...

Jag har faktiskt varit inne och skrivit, men! som Tony örving brukar säga. Så är det att jag har varit inne och skrivit många gånger långa inlägg och sen har de bara försvunnit och de är inte kul. Då har jag inte haft någon lust att skriva en gång till. Men jag tror att de är min dator hemma som krånglar. Nu sitter jag på jobbet innan jag ska börja. Ja det har varit Påsk och jag har haft de så skönt. Har träffat vänner och släkt. BArnen har varit och tävlat i Eskilstuna och de gick bra tycker jag, men om jag frågar dom så tycker dom inte det. Denna vecka har gått fort. De har varit städning i skolan och i dag ska jag städa där. Medans Per och Ebba och hennes klass ska städa i dikerna så de kännar lite pengar till klassen. Igår var jag på möte med Ebba i hennes klass om skolresa. Men jag måste säga att endel föräldrar är fan så negativa. Jag blev helt enkelt arg när jag gick där ifrån. Nu har de bestämmt att de vill åka till Visby på äventyr. Idag är de vägning har inte varit där på 2veckor för förra veckan var det stängt. Men jag kan säga att jag gick upp över påsken men de bjuder jag på. Fast jag tror att jag har gått ner till de som jag vägde den sista gång. Så jag bara hoppas. Skulle vara kul om jag tog 21 idag. Så jag återkomemr med det senare idag. Men ha de bra så kommer jag ha de bra. Måste ringa min mamma idag de har varit borta en vecka nu och på lördag åker hon igen till mallis med sina kompisar. Kram GK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0