Förlåt eller

varför ska jag säga förlåt när jag skriverför min skull. Men endå som Ebba brukar säga. Denna vecka har varit lugn, fast de har bara varit 3dar en. Idag var det sista dagen jag jobbade på denna vecka . Så nu är jag ledig några dagar. Imorgon blir det att ta prover på min första lediga dag, får komma ihåg att inte äta eller dricka något innan. Sen blir de väl lite fika bak till Amanda, för hon ska få lite fika gäster på kvällen. Jo min lilla Amanda har blivit 13 år. Vart tog tiden vägen. Var har jag gjort mer denna vecka, de har varit möte på jobbet och sen fick jag åka till stan för att hämnta Amandas väska mer busskort och allt i. Jag kan säga att detta busskort går mig på nerverna. De bara lägger de över allt . Sen ringer de och säger att nu kommer du bliarg på mig. Då får man en klump i magen och undrar var har hännt nu. Självklart blir man arg men man blir glad endå att de inte var något annat som hade hänt. Men som tur var ahr vi köpt kortet på webben och då har man förlust garanti. Men ännu bättre var det för någon hade hittat kortet i skolan. Så då slapp vi allt som är krångligt. Men så glömde hon kortet sen hos mormor och morfar. Och vem får hämnta det jo jag... För att hon skulle kunna åka till en kompis idag. Men men idag åt vi påsklunch på jobbet som vi hade gjort själva. Men vad de var gott. Nej jag tänkte inte på några point fast när jag tänker efter var de inte så mycket points endå. Men jag kan säga att jag inte ens har ätit middag en för jag är mätt fortfarande. Sitter och och väntar på min familj efter deras träning. Samtidigt som jag bloggar gör jag middag till dom. FAn vad man är duktig!!! I helgen så blir det tävling på fredag i eskilstuna sen på kvällen ska jag och Per gå på 40års kalas hos Janne. MEn till eskilstuna ska några andra familjerockså åka , så de ska bli skoj. annars vet jag inte vad vi ska göra. VI är så vana att vara på vårat gamla land så men tycker nog att de är lite sorgligt. I allafall jag. Men nu ska jag fixa resten av middagen så vi hörs. Kram gk

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kolla på videon på min blogg!!!



Tycker du att det där e snyggt ?

2009-04-08 @ 20:36:23
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

Nu finns det en bloggdesigntävling i min blogg som du inte vill missa! http://juicyphine.blogg.se/2009/april/bloggdesigntavling.html kan du gå in och kolla på och även delta i tävlingen! Du behöver inte gå med i massa onödiga gratishemsidor etc, bara skriv en kommentar :).



SISTA TÄVLINGSDAG IDAG

2009-04-08 @ 20:37:32
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0