Glas i kycklingen mm....

Nej nu blir jag trött på alla skriverier om glas i mat. JAg tror när de är någon som har hittat något sådant så är de folk som häner på. De liksom vill ha uppmärksamhet. Själv åt jag grillade kyckling och den var så god och INGE GLAS. Jo jag gick ner i går 0,2 kg . När jag kom hem vv så gick jag hem till Tracy för att lämna ett packet till henne för hon fyllde år. JAg och barnen fikade sen gick vi hem. När jag vaknade i morse var de så skönt att de var fredag. Nu blir jag trött, nu försvinner allt jag skriver hela tiden. så nu skiter jag i detta får se om jag skriver ned de imorgon. KRAM g

Kommentarer
Postat av: Tracy

Hej Gumman:)



Tack för uppvaktningen.

Hälsa Per/ Tjejerna,tack.

Hörs, kram & Pepp.

2009-04-04 @ 09:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0