Lite glad!!

Idag blev jag lite glad när jag ställde mig på vågen. Hade gått ner -0,2kg så nu har jag gått ner 20,7 kg. Nästa vecka måste jag väga mig på tisdag men hoppas på -0,3 så de blir 21kg plus en fin guldstjärna. Idag har dagen varit härlig solen skinner och man blir glad. Är nu istan för jag ska sova här ska på föreläsning hela dagen med jobbet. Undrar hur de blir då med pointsen men jag skiter i det imorgon. Man måste väl njuta lite mer ibland. Men nu ska jag försöka vara lite intresserad av fotbollen Björne tittar på .Ja mamma är på mallis och har blibit solbränd. Fan vad äckligt att vara brun. Men ha de bra så kanske jag kommer in imorgon. Tror nästan att jag inte hinner. Ska baka till Ebbas klass de ska ha marknad i centum. Ni som har vägarna förbi Västerhaninge centrum kan väl komma och bidra med lite pengar. så vi vuxna slipper jobba hårdare.(L) Hej då Kram g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0