Nya tänk!!!

Igår när jag låg i badkaret så tänkte jag. Nu måste jag komma in i tänk viktväktarna igen. På veckodagarna så är jag så duktig men kommit ur spår på helgerna. Men nu jävlar så ska de hända grejer. Ni som känner mig kan väl säga till mig när jag går ut på fel spår igen. Men de är inte så att jag har gått upp men de händer inget . Men jag vet varför. De är därför jag ska tänka vv hela tiden. GO ON!!! HAr precis varit på en promenad med Patricia över 1h de var skönt men jagkänner att jag över drev lite medatt gå nu känner jag mig mer förkyld än innan. JAg gick faktiskt en 15 min promenad på min rast idag också. JAg har fått in 24744 steg hittils idag. De är bra för imorgon ska jag gå på kurs och sitta innne. JAg får väl gå ut och gåpå den lunchen. Hoppas jag inte mår sämre imorgon bara. Helgen har varit så skön. Lena och hennes härliga familj var här på middag och de var så skönt att träffa dom. Men vi skulle träffas igen till sommaren för att grilla och ha de bra. På söndagen var vi istan för att ta med sig fika och gå en härlig promenad på djurgården. Var där med familjen, Mamma, Björen och hundarna. De var så härligt sen bjöd dom på lunch middag på stan. Ebba fick nya vår skor. När vi kom hem var jag helt slut så jag tittade på lite inspelade filmer och bara tog de lugnt. De andra var på grann gården på besök hos Jeppa och Tracy. Nej nu ska jag äta lite sen gå blöta ner mig. Innan de blir kö i badrummet. De andra kommer snart. Kram GK HEja Heja!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman! Tack för i lördags. Det var sååååå trevligt som vanligt. Jag hoppas att det inte var vi som smittade ner dig med några baciller bara. Jag hejar på dig och din viktnedgång för du är så himla duktig ska du veta. Vi ses snart igen. Kramisar från Lena med familj.

2009-04-28 @ 18:48:26
Postat av: Tracy

Hej Gumman :)



Härligt att höra att du är tillbaka i ditt vv tänk, jag ska göra mitt bästa för att peppa dig till att hålla dig till P:na & rätta tänket ;)



Hoppas du snart kryar på dig.

Vifår ut & gå snart igen.



Pepp & Kram T

2009-04-28 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0