Smörgåstårta....

MMMvad de är gott, jag kunde inte låta bli att äta de idag. Jag är verkligen skräp just nu på helgerna när gäller mina points. Men snart som kommer de gå fint på helgen också. Men vi var hos Tomas som fyllde 40år. Då fick vi smörgåstårta mums!!! Idag har jag städat och tagit de lugnt, men jag gick en promenad med Tracy också. De var skönt. Imorgon måste jag hinna gå ut också , kanske blir innan frukost. För imorgon så ska vi åka till Ekerö och barnen ska springa terräng dm. Sen blir det grilla korv och umgås med hela gruppen. Kan ni tänka er hela 32 st från gruppen av ca 36 st ska tävla. De är sjukt bra uppslutning. De är så roligt!!! Ikväll har vi Emilia här från friidrotten som är kompis med båda tjejerna men just är de väl Amanda som hon umgås med. Hon skulle endå tävla imorgon så vi åker ditt tillsammans. Så de blir tv och och god saker. Men ha de bra så hörs vi. kram G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0