Gammla bilder!!!!!

Idag så har jag och barnen kollat in gammla bilder som jag hade på cd-skivor. Oj vad vi skrattade. De var en blid på PK student. Vi alla undrade på en bild där de var en tjej och vi undrade vem de var.Vet ni de var fan jag och så stor jag var och blond. Säger bara det fy fan vad jag såg ut. Men vad vi skrattade. Men om jag hade sätt kortet för 20kg sen så skulle jag ha gråtit floder. Men de är så skönt att jag har kommit halv vägs till mitt mål. JUST NU ÄR JAG I EN FAS SOM JAG STÅR STILLA OCH KÄNNER SOM DE ÄR LITE TUGNT. mEN JAG VET ENDÅ ATT JAG SKA NER. mEN DE SÄGS ATT DE KOMMER SÅN HÄR KÄNSLOR OCH ATT KROPPEN UNDRAR OM DEN SKA FORTSÄTTA GÅ NER. mEN JAG MÅSTE VERKLIGEN BÖRJA TÄNKA POSITIVT SÅ KOMMER DE FUNKA.(som vanligt kom jag åt en knapp, orkar inte ändra stl.) Jag ska verkligen gå ner 5kg till den 19maj. Igår tog jag blodprov på min sköldkörteln för att se att jag äter rätt dos. Jag känner mig lite lojd så de kan vara fel dos. Så jag ska till dr om en vecka för att få veta svaret. Har varit sjuk torsdag-fredag. Vrt inte vad de var var dålig i magen på natten till torsdagen så jag vågade inte gå till jobbet om de var mag sjuka. Men jag mådde bra sen på eftermiddan. Ebba var också hemma för hon kände sig dålig imagen o mådde illa. Men de gick också över på kvällen. Idag så ska jag på fest, medans Per och Ebba får vara hemma. Amanda ska vara med sina kompisar i stan, ska se på bio och umgås. Hon ska sova hon mormor och morfar. Ebba ska snart åka på kalas hos en klasskompis på dalarö. Själv ska jag snart gå handla och göra ordning mig och sen gå till Tracy och Jeppa. Jo ni som undrar så vann Trazy vaddet. hon gick ner 1.3 och jag 1,0. Så grattis kram gk. Kunde ha vunnit om jag inte hade gått upp denna vecka. Men nästa gång vinner jag. Ska sätta ut ett gammalt kort på barnen, när jag är klar. KRAM GK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0