Helgen är slut!!!

Nu har helgen tagit slut och de är jobbar dag imorgon. Helgen gick fort, har varit i hallen hela helgen och varit funktionär. De var lite tungt igår hade så ont i ryggen. Idag var det lite lättare, men dok så tråkigt. Barnen har skör sig bra idag på sina tävlings grenar. Ebba hade lite tung dag idag för hon vaknade verkligen på fel sida. Men Amanda hade bestämt sig för att ta medalj i helgen och de gjorde hon. Kula med flickor 24 och där har dom 3 kg där kom hon 1a på 10.35 sen var de häck där hon kom 2a, längden kom hon 1a på 5.00 de var första gången på 5 streket, 2a på 60m gjorde hon pers på 8,53, så de blev 3 pers av 5 möjliga. Så man kan säga att hon känner sig nöjd. De var många andra som hade en bra helg. Igår släckte vi ner hemma 1h, de var roligt att se att många hade släckt ner igår endå. Barnen var på maskerad igår, och Amanda var hippi och Ebba en råtta. De var så söta så. Ska till läkaren imorn för at höra mina svar på skörldkörteln. Så man får se om jag behöver en annan dos på tabletterna, ska höra om min rygg och knä. Se om jag kan få en remiss och kolla på röntgen. Nej nu är de dags att hänga upp tvätt och gå lägga mig. Nu är de ne ny vecka och GÖREL måste skärpa sig men vv nu. Är verkligen i en svaka nu. Ut att gå denna vecka måste jag göra, någon får slänga ut mig, så jag går ut. Nej ha de bra så blir de måndag imorgonoch en ny trvlig vecka. KRAM GK

Kommentarer
Postat av: Annalee

Hej Görel! Tråkigt att höra att du har en svacka. Det får man ibland men bara man kommer tillbaka till pointsen igen så är det bra. Här går det jättebra och jag förväntar mig ett fint minus på tisdag. Kram och massa pepp!

2009-03-29 @ 22:06:06
URL: http://aleelin.bloggagratis.se
Postat av: Tracy

Hej Gumman!



Hoppas det gått bra hos Dr.

Och att du snart är på Topp.

Här har du en massa pepp.....

Tjoho snart är det vår, då känns allt mycket lättare;-)

Pepp Pepp

2009-03-30 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0