Hello!!!

Jag börjar bli slarvig här inne på min blogg. Jag måste skärpa mig. Igår efter jobbet åkte jag till hudddinge där de var föräldrar möte på friidrotten. Vilken uppslutning de var , helt sjukt så många föräldrar som var där. Men de var ett givande möte för både aktiva och vi föräldrar. Sen åkte vi hem, vi lämnade barnen hemma sen åkte Per och jag till Ebbas skola för vi hade toalett städning i skolan. När vi kom hem så gick jag och la mig. MEn jag gick 14123steg igår och idag blev det 12472 steg. Så de känns bra. Idag har jag som sakt jobbat, igår började Johan på mitt jobb och de känndes bra på en gång med han. Så de känns bra. Idag jobbade Patricia hos oss. Och de är alltid lika roligt. Efter jobbet åkte vi till stan för att äta middag, Per och Ebba hade varit hos naprapaten innan de kom till middagen. De var bara Björn hemma, mamma var på bion och åt ute med några vänner. Men jag åt en grekisksallad och de andra frossade i stekt korv o pomme. Sen hade mamma gjort glass på mitt special sätt. Men jag smakade bara lite. Amanda var sur så hon följde inte med till stan, så hon fick vara hemma och ha tråkigt. Man märker verkligen att hon börjar bli stor nu.hon blir 13 år den 6april. Men när vi kom hem tog jag en varm kopp te och kollad datorn medans alla ståg i kö på att ta ett bad. JAg ståg på sista turen. Varmt och skönt var det att ta ett bad. Nu ligger faktiskt alla i sin säng och sover , men inte lilla jag de är jätte ovanligt. Imorgon ska jag bara jobba till 12.30 ska till gyn och sen tänkte jag klippa mig för de var ett tag sen. När jag är klar med det så tar jag bussen till ica maxi där jag ska stor handla sen kommer Per och hämntar mig efter jobbet. Sen ska jag bara njuta att vara hemma när de andra tränar. MEn ha en bra sömn. Kram Gk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0