Känns som jag har jobbat nu en vecka!!!

Idag är det tisdag men de känns som torsdag och att de ska bli helg nu. Men de kan väl vara för att jag inte hade en vanlig helg. Men de är bara kämpa på så blir de fredag kväll. Igår var jag hos dr för att få svar om jag har rätt dos på mina tabletter och de hade jag så de var bra. Men jag ska ta nya prover om min hälsa nästa vecka, hon ville det för jag hade gått ner så mycket. Så de inte är något fel på värdena. Men de får jag ta när jag är ledig nästa torsdag, då är det påsk. På måndag fyller min Amanda 13år så hon blir tonåring helt sjukt var tiden går. Men de är några dagar ditt. Idag har vi varit på go i länna där var det 30-70% rabbatt på klader mm. (intersport) jag köpte en flecce jacka (150kr) i m de var länge sen. De blev också regnkläder till Ebba 50 kr kostade den. Vi gick in till stadium där hittade Amanda sneakers i tyg som hon ville ha så hon fick de som födelsedags present. Hon blev jätte sur att jag sa att hon får inte dom förren hon fyller år. Nu ska jag gå lägga mig för jag är trött. Känns som jag är det för jämnan. Kanske bra att jag ska ta prover. Torsdag är de vv undrar hur de kommer gå. Denna vecka har jag mens också och då går jag alltid upp. Så de känns jätte kul att gå ditt. Men de är bara och knata ditt. Men tjooo vad min vv kompisar är duktig. De hade gått ner så mycket denna vecka. GRATTIS!!! till från mig.... KRAM GK

Kommentarer
Postat av: Annalee

Hej Görel! Hoppas allt är bra och att det går bra med pointsen. Läser att din doktor vill att du ska ta prover för att du har gått ner så mycket. Är det inte så att du har gått ner med hjälp av Vv och det har väl inget med din hälsa att göra, om du förstår vad jag menar?! Blev lite konfunderad nämligen över det i all välmening. :)

Ha det så bra. Kram, Anna

2009-04-01 @ 19:49:01
URL: http://aleelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0