Minus....

Japp de blav faktiskt minus denna vecka så nu har jag kommit ikapp mig igen. Så de är skönt trodde att jag skulle ha gått upp denna vecka. Men nu fan ska jag ner nästa vecka. De har varit liksom varannan vecka upp och ner. Så då tar de så långt tid. Men min konsulent sa att de är nog kroppen som vilar en stund , Sen kommer de rasa igen. De är bara att kämpa på. För jag ska ner..... Idag ha jag gjort Lilas rock i roll eller vad den heter. Den är gjord på dumle kola, jordnötter, mini marsmelows, sen blandar men det med smält mörk choklad. Lägger de i en form (stor) men smörpapper i. Sen får de stå i kylen och stelna. Sen får man dela de i små bitar. De är så gått, Ska bjuda lite på jobbet. Lovade det när jag hade gått ner 20kg. Och de har jag gjort nu. Men nu ska jag lägga mig har så ont i min ichias. Undrar när de ska bli bra, de gör så ont efter en arbetsdag. HAr haft TNS apparaten på mig så de känns bättre, men inte bra. Imorgon längtar jag efter, tills jag kommer hem. Då ska jag bara lata mig för att ladda för i helgen. KRAN TILL ALLA!! Jag ska försöka fixa ett kort på min nya frilla, men de syns väl inte så mycket. Menmen endel ville se. PUSS Gk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0