Mycket har jag gjort idag!!!

Ja dan började som vanligt att gå upp och göra sig ordning för att gå till sitt arbete. Dagen har varit bra på jobbet. Men idag gick jag från jobbet redan vid 12.30 för jag skulle till gyn och sen passade jag på att klippa mig. Hos gyn så gick det bra. Klippte topparna och klippte upp de lite. Köpte en ny plattång för Amnada har glömt den andra i eskilstuna när hon var där. Men jag hittade en för 199kr som jag köpte där jag klippte mig. Så jag får hoppas att den är bra, den har iallafall keramikplattor som de ska vara. När jag var klar där så tog jag bussen till ica maxi däre jag stor handlade. Per kom och hämntade mig när han slutade. Sen gjorde barnen våffler för de är den dagen idag. De åt med grädde och sylt .Fan vad de skulle vara gott att ta en våffla men inte då. De är vägning imorgon. Tror att jag ligger som förra veckan eller gått upp lite. Men jag vet varför om de skulle gå fel. MEn jag känner just nu att jag står still just nu. Går långsamt nu. Men de sägs att de ska göra de. I helgen är de tävlingar på hemma plan ,så då är de jag som är funktionär hela helgen. Från 9-17 båda dagarna. Så jag kommer inte ha en så vilande helg inte. Men de är ganska kul att vara funktionär, ska stå vid längden. Barnen ska tävla, så heja dom. Snart ska jga ta mina sista points till att göra vasrm choklad och vispgrädde. MMMMM...... Idag slutade min stegräknare att funka så jag måste kolla om de är batteriet som är dåligt. Men de verkar konstigt tycker jag . För jag har inte haft den så länge. Men ha de bra så kommer jag igen. Men en sak till GRATTIS PATRICIA!!!!!!! KRAM GK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se din nya frisyr ju! Allt bra med dig? Och dina kära! SAknar er i massor!

2009-03-25 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0